Movie time.

http://honlisa.blogg.se/images/2010/vampires_suck_104913726.jpg
Min åsikt:
En av dom sämsta filmerna jag sett! jag ville inte ens se filmen men mina polare tvingade mig. Skämten i filmen var inte ens roliga och det blev för mycket. En urlöjlig film enligt mig. Vi såg inte ens klart på filmen för att bara för att den var så dålig. Ända gångerna vi garva var när hon fjärtar i Edwards ansikte, kyss scenen när han efteråt säger med bög röst 'that was amazing' och när Wolf Pack börjar dansa där i skogen,hahaha asså då kunde inte ens jag hålla mig för garv.

Betyg:2/5

Trailer:

http://nickjonline.com/wordpress/wp-content/uploads/2009/10/jonas-brothers-camp-rock-2-final-jam-poster.jpg
Min åsikt:
Helt okej faktiskt,inte alls lika bra som första filmen och jag gillar inte att Demi har sån stor roll och att det nästan är bara hon som sjunger i filmen? i förra fick ju alla va med och sjunga egna låtar och allt,så nej det var en riktigt stor besvikelse. Bortsett från det var filmen bra och Jonas är så sööta och så bäst!
Nick är klart en favorit men han har sina nackdelar,som te.x att han är så stel. Sen gillar jag Kevin också för han är roligast.

Betyg:4/5

Trailer:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0