The Return.

http://www.spoilersguide.com/wp-content/uploads/2010/08/katherine-vampire-diaries.jpghttp://vampiretvshow.com/wp-content/uploads/2010/08/Vampire-Diaries-Season-2-2-550x390.jpg
Asså shit jag vet inte vart jag ska börja! herregud vilket jävla avsnitt!
Jag tycker så jäävla synd om Damon,inte ens kul att se honom så sårad som han är nu.
Och jag vet inte vem jag tycker att Elena ska va ihop med,visst jag gillar Stefan men på nåt sätt gillar jag Damon mer,Stefan är så himla stel,som en Edward kopia unegfär.
Inte för att det är dåligt men det gör Damon bättre eftersom han är mer farlig.
Katherine är en enorm bitch som tror att hon efter så lång tid kan komma tillbaka och tro att hon kan få tillbaka Stefan. Hatar henne också för att hon "dödade" Caroline.
Tycker det var sjukt snällt av John Gilbert att ge ringen till Jeremy annars hade han varit död vid det här laget.
Asså shit vilket avsnitt! can't wait for next episode on Thursday♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0