Tråååkit.

har aptråkigt,sitter heelt alone i skolan,alla har åkt hem och jag sitter och väntar på att min farmor och syster ska komma och hämta mig för vi ska dra och shoppa. Har skit ont i huvudet efter vår cp lektion,haaatar det ämnet asså,fy fan va hemsk den är. Ikväll ska jag bara chilla,kolla OTH,VD och 90210 för jag känner att jag behöver en chill kväll för mig själv innan jag drar imorrn. Var hos tandläkaren idag för min tandställnign lossna men dom kunde inte göra så mycket(var på akut tid) så fick en ny tid nästa vecka. Däärför missade jag lunchen idag så jag är verkligen svin hungrig,mår illa också.Usch!
hmm nu är kl.4 weeei va kul asså,not. Ska fråga mamma om hon kan köpa chips och dipp ikväll,när Sarah sa det tidigare idag har jag varit sugen på det hela tiden.
Nu fick jag reda på iaf att farmor är på väg hem till oss nu för att hämta upp Felicia,that's nice.
Vette fan va jag ska hitta på nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0