Överraskings fest.

Igår hade man en överrasknings fest för Martina som fyller 18år imorrn!
Min tjej har blivit så stoor haha. Festen var väldigt lyckad och hon vart nog ganska chockad.
Äntligen är det slut iaf för jag suuuger på att hålla såna saker hemliga,det är nog ett antal gånger jag nästan har försagt mig. Hon fick en flaska mousserande vitt vin av oss alla.
Såg först på Eclipse men ingen av oss kunde hålla käften genom filmen och Mimmi har inte sett den så vi satte på Vampire Sucks och oh my goosh va den söööög! asså sämsta filmen jag sett asså.
Så vi satte sen på Camp Rock 2 och den var väl okej,lite smånördig enligt mig men den var bra fast inte alls lika bra som den första. Jonas är så snygga♥
tagga hem runt halv 12 och somna direkt när jag kom hem. Kan iaf säga att idag var det inte alls kul att kliva upp,satte bara på mig nåt för jag pallade inte leta efter nåt snyggt så det blev en vit tshirt och svarta leggins och några snygga smycken till. Skoldagen var hemsk,hade matte,etik där vi diskuterade våra grupp arbeten och jag var ensam i min grupp*suck* sen hade vi svenska och det var kul faktiskt och sen hade vi lunch och vi fick potatismos med prinskorv,gött!
sen hade vi mentorstid och sist hade vi samhälle där vi hade debatt med olika parti,jag var folkpartiet. haha det var ganska kul att sitta och lyssna på när alla diskuterade. Nu blev inlägget lite längre än vanligt så bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0