Helt insane.

Igår var man på grönan med Sara,Lina och Martina.
Åkte hem innan snabbt och lämna grejorna sen kom sara och hon lämnade sina stuff hos mig sen drog vi till tumba och mötte upp Lina och Martina där. Gick in på åhlens först innan vi drog vidare till grönan.
När vi kom ditt gick vi direkt till insane som jag aldrig åkt,fan va jag skrek och shit va rolig den var!
Ah men sen drog vi oss mot scenen där Europe spelade,haha asså hela stället var fullt med massa äldre som stod och rocka loss,såg lite kul ut asså.
Haha juste ni skulle sett spökena i spökhuset,dom stod och rocka loss på balkongen, dessutom såg dom fett snygga ut,speciellt en av dem. Haha fan han kan va 30+ men han såg ut att va i min ålder men ah han såg iaf snygg ut.
Var sjukt nära på att ge honom mitt nr för vi skulle alla ragga upp en kille på grönan,vi såg två killar som var gryymt snygga med dom var med massa brudar,då kan man ju liksom inte ge numret liksom.
Aja trevlig och mysig kväll med sjukt underbara tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0