Åh vilken dag!

är helt död nu. Hade ju orientering i lida med skolan idag och fan va jobbit det var. Vi tog dessutom den svåraste också,hittade 8/12 kontroller,var ganska bra enligt mig? Men lite kul hade vi i skogen asså,iaf jag&Jossan dära på slutet nästan,Martina sa fan va mycket älg bajs det är och då översatte jag det till moose poop och det garvade jag och jossan åt som fan. Sen skulle vi egenom skogen till en liten stig och så var det mossa överallt som vi inte visste var dyngsurt under så vi vart ju såklart dyblöta när vi gick där liksom.
Råkade dessutom luta mig på ett litet träd som ramlade och då höll man själv på att ramla,hahah åh såg säkert as kul ut. Kom tillbaka till lida och åt vår lunch snabbt sen fick vi skönda oss till bussen,sen insåg jag att jag hade glömt att skruva om korken på min cola så heeela min jävla väska var dränkt i cola,hahahha så klantig!
Kom till bussen och och då hade alla pressat sig in där bak och därför vart busschaffören skit sur så han sa att alla var tvungna att gå av men ah ingen gjorde ju det så därför åkte han bah iväg,j ä v l a i d i o t.
Fick sitta ute vid lida i 2h och vänta på nästa buss,fan va kul det var då? hah not.
Jag somnade dessutom på marken,det var mys. Kom hem och då hade mamma skrivit en lista att jag var tvungen att damsuga huset,OHWEEI va glad jag blev då liksom.
Så nu är jag fan värd en bulle och nu ska jag spela wow för jag vart sugen på det.
KUK!
(hade lust)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0