Vi älskar fredagar.

Idag är det fredag,är sjukt taggad till kvällen.
Hade sovmorgon till 10 idag och då hade vi först svenska,thihi jag gillar svenska lektionerna nu för tiden,dom är roliga och vi har bästa läraren. Lunch direkt efter och det vart nån köttfärs grej blandat med ris och pitabröd till och salsa sås,mycket mumsigt. Omvårdnad sen och jag satt och läste metro,sov och läste min bok.
Usch asså hennes lektioner är gräääsligt tråkiga. Efter det gick vi och rösta till valet,asså våra röster gör ju inget men dom kollar typ om vi röstar på samma som dom vuxna eller nåt.
Nu har mina kära vänner matte så jag sitter här ensam och har kul kul framför datan,hah.
Slutar 4 idag,ganska segt asså! så det blir bara hem snabbt som fan och sen dra igen.
aja cyya!

Kommentarer
Postat av: Henningkaia

Excellent site!

2010-12-20 @ 11:31:48
URL: http://henningkaia.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0