Weekend.

I fredas åkte vi typ till landet direkt efter jag kommit hem,åt på donken på vägen till middag,fick äta chicken bits eftersom jag inte kan äta burgarna,snyft.
Kom ut till harö och då satt vi inne hos mormor och snacka lite tills alla gick och la mig,jag gick och la mig och läste slutet på min braiga bok och OMG säger jag bara!!!! jag dog lite.
Sen påbörjade jag på en annan bok som jag är heelt lost i nu,asså den är så jäävla bra och paret i boken är så sjukt söta tillsammans att man dör så fort man öppnar boken. Har alltid ett leende på läpparna när jag läser den boken.
Och i lördags var det ju kräftskiva/surströmmings skiva(fyyy faaan vare stank!!)
Det var mkt trevligt,gick upp till oss runt halv 2 och såg Transformers.
I Söndags mådde alla inte så bra så vi gjorde inte så mkt,åt sen lunch och städade upp från gårdagen.
När vi kom hem till Tumba igen hann jag träffa Sara,gick på en promenad i en timme runt halva tumba,det var riktigt skönt och vi snackade om allt typ,åh det är så sjukt skönt att prata med henne,allt känns liksom bättre sen.
Nu ska jag plugga,byye!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0