What in the Ground Belong to You




Söndagens avsnitt av One Tree Hill var egentligen inte så speciellt.
Är liiite ledsen över att Victoria och Alexander har bestämt sig över att åka tillbaka till New York för att jobba,jag började verkligen att gilla Brooke's bitchiga morsa.
Haley blir jag bara mer och mer galen på för varje avsnitt,jag tycker så himla synd om Jamie!
Jag hoppas hon börjar tänka om nu när Victoria pratade vett med henne. Och nu är äntligen Julian klar med sin film och jag HOPPAS! inte att han drar ifrån Tree Hill nu och lämnar Brooke,då dör jag!
Jag är liite nyfiken över nästa avsnitt.

Kommentarer
Postat av: martina

sv; jag följer serierna i USA's takt :) Och vi ligger liiite före sverige, de är därför jag kollar på datorn :) Så dom avsnitten som går nu på tv såg jag innan säsongsuppehållet :) Kraaam

2010-09-02 @ 20:48:07
URL: http://martinajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0