blir värre och värre för varje dag

Känner att krafterna börjar ta slut,jag oorkar verkligen inte med skolan längre,ska bli så himla skönt med lov,sova hur länge jag vill!
Idag hade vi samhälle där vi gick igenom gårdagens uppgift om BNP,sen efter det hade vi nån lektion med BM,hon ska ju alltid krångla till det liksom,när vi har etik kan hon säga att vi har psykologi istället,måste liksom ha alla böckerna man har i hennes ämnen,apjobbigt.
Men vi fick jobba i grupper där vi skulle skriva argument om dödshjälp,så skulle man skriva FÖR och EMOT dödshjälp,jag kom med Darling&Cissi så vi drog på lunch och jobba med det istället.
Sen när vi hade lunchrast satte vi oss i cafeterian och spela Uno men Mimmi&Jossan somnade efter vi spelat tre gånger,så jag satt där ensam och lyssna på musik,hahah.
Engelska sen och då hade vi läxförhör,som gick åt helvete,fick hjärnsläpp på jätte enkla ord,kuul!
Sen fick jag&Mimmi vääärsta flummattacken och Jossan tyckte vi var skit jobbiga,fyfaan va vi garva och sa massa sjuka saker på engelska,sen kallade vi oss för "the swenglish girls" för att vi prata både engelska och svenska,ajja kul vare iaf!
Sen ett misstag jag lärde mig idag,iiinte ha på min en skjorta som man bara kan dra upp så visar man hela alltet,hade ju inget under så ahh...visade princip allt! -Typiskt Jossan att göra så ;)
Sista lektionen hade vi etik typ,då vi gick igenom FÖR och EMOT som vi skrivit. Sen sluut.
Kom hem,kolla O.C och gick ut och släppte hundarna i sandtaget med mamma. Kom hem,drog ner till ica diirekt och handla,åt korv med bröd till middag och tookgarva åt The Big Bang Theory,sen drog vi hem till morfar&Eva och hälsa på,dåå fick jag väärsta energi kicken och var jätte jobbig mot mammsen.
Nu är vi hemma,jag ska plugga och sen sova. Hejdå!
PS.liiite långt inlägg,föörlåt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0