första ordentliga sommarmaten.


pastasallad och melon tillhör sommaren alltså!♥

Kommentarer
Postat av: sarah

ååååååååååååh. jag åt första grillnings köttet idag för i år. fyfan vad gott! typ dog. åt dessutom för mycket så mådde typ illa efter haha :(



sv: haha fan bor du i stockholm!? det visar ju bara hur lite koll jag har :D vart i stockholm bor lilla du? :D outfits? mjaa inte riktigt min stil. har typ alltid på mig ungefär samma kläder, direkt när de är nytvättade använder jag samma tjocktröjor, jeans,tröjor ahah. jag är ganska tråkig när det gäller kläder faktiskt om jag ska vara helt ärlig! (A) men jag ska fundera på saken! :) tack förresten för att du skrev en kommentar i det inlägget :D

2011-04-16 @ 00:10:45
URL: http://saraah.webblogg.se/
Postat av: sarah

sv: jaa pearl harbor är en av de krigsfilmerna jag faktiskt tycker om. hatar krigsfilmer annars. finns ett få tal jag tycker om :D hahah jaa jag vet! men ändå häftig på nått sätt haha :D

2011-04-16 @ 00:11:59
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0