hemma igen!


Är hemma från Skåne nu,var faktiskt ganska skönt att få komma hem ändå jag har haft skit kul.
I Fredags åkte vi hemifrån runt 5,när vi åkt i 3h och är i nyköping kommer mamma på att hon glömt Jaspers licensbok hemma som han bara mååste ha för att få tävla,så vi åkte och mötte upp Daniel som fick åka hem till oss och hämta det och sen komma till Järna där vi satt och käka middag.
Åkte vidare sen och jag kunde inte sova,det gick bara inte,helt sjukt eftersom jag somnar så fort jag sätter mig i en bil,somnade en gång men vakna lika snabbt.
När vi kom fram runt 2 tiden blåste det som fan,rastade hundarna och börja bädda sängarna,bodde på ett vandrarhem och jag kunde inte sluta tänka på alla skräckfilmer man har sett,usha.
Gick upp runt 8 dagen efter,drog till stället vi skulle tävla på,fast då skulle bara Tea tävla,Jennys hund och våra skulle tävla på Söndag.
Tea kom på 18:e plats av 28 hundar tror jag så Jenny var inte riktigtr nöjd,förutom att hon klarade banan utan att göra illa sig.
Vädret var inte så himla roligt dock,vi satt ute hela dagen och åkte hem skit sent på kvällen och det blåste heela tiden,fast lite sol vare iaf. Jag somnade iaf en gång ute,så sjukt skönt. Alla vart solbrända,ni ska se min,hade ju solbrillor hela dagen så är röd på hela näsan och så slutar det precis där brillorna satt,skit snyggt!
När allt var klart drog vi till ett ställe och käka,men fanns inga platser till oss så vi fick med oss maten hem,alla beställde fläskfilé Oscar,så vi satt där på vandrarhemmet och käka,var riktigt mysigt.
Sen kolla vi lite tv men betsämde oss för att gå och lägga oss.

Söndag var vi tvungna att gå upp runt 7 tiden då vi packade ihop allt och städa rummen.
Finare väder idag dock,solen sken hela dagen. Jasper&Alice var riiiiktigt duktiga på banan,är så himla stolt! Jeppe kom på tredje plats på första banan,Alice kom tyvärr sist.
När det var wippet som skulle springa drog vi till sibylla och hämta mat,tog kebabtallrik och daaamn va god den var,bästa kebabtallriken jag någonsin ätit.
Så satt vi där i solen och käka lurre,sen somna jag på jackan,skönt!
Dags för andra banan sen och då gick det också bra,tycker jag iaf,dom kom ju inte långt upp på listan men ändå. Alice kom på 11 eller 16:e plats och Jasper kom 9:a och första plats av hanarna.
När prisutedelningen var klar började vi åka hem till stockholm igen. Somnade typ diirekt när vi börja åka och vakna när vi skulle käka lunch i Ljungby. Åt på donken och dte kryllade av människor,som tur va hann vi in innan ett helt gäng kom in som hade åkt med npn buss. Massa ungdomar i min ålder,höll på dö. Men annars vare massa snygga killar som var där,kanske flyttar till Ljungby jah ;)
Sista biten hem lekte vi lekar för att fördröja tiden. Kom hem,tog en snabb dusch och gick o la mig.


Kommentarer
Postat av: sarah

sv: Alright! Jag ska checka Vampire Acedemy och den dära som handlar om gudar eller vad det nu var :p Kommer inte ihåg riktigt alla men har sparat listan :)



Jaaaa men eller hur! Ska bli kul att se Katerina Graham som något annat än Bonnie i TVD dessutom! Plus att musiken verkar grym. Och dansstegen också!

2011-04-11 @ 12:26:46
URL: http://saraah.webblogg.se/
Postat av: sarah

sv: hahaha jaa visst verkar den också bra? ÄLSKAR slutet av trailern "Seriously? It's like you're photoshoped" hahahah. Älskar verkligen Emma Stone. Hon gör sin roller klockrena. Tycker även om Ryan Gosling! :D

2011-04-11 @ 12:28:15
URL: http://saraah.webblogg.se/
Postat av: sarah

sv: Make it or Break It är en gymnastikserie. Fyra tjejer, med sina egna problem, är med i samma grupp på samma super-kända gym och är med i tävlingar och sånt dära. Dom har speciella regler som deras tränare tvingar dom att följa. Typ att man ska äta bra, inte dricka, inte dejta killar för det stör i träningen (?!?!?!?!?!), inte jobba för det stör också, komma dit på en speciell tid osv. Men ena bruden dejat en av killarna på gymmet i smyg, en annan jobbar i smyg för att hjälpa till hemma.



Alltså jag tycker du ska ge det ett försök :) Dom gör grymma trick på gymanstikmattorna alltså. Jag ska nog ta och se om hela serien snart. Tycker varje sak dom gör är skit coolt! Haha :)

2011-04-11 @ 12:31:45
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0