Know the enemy

vampire diaries know thy enemy
OMFG vilket avsnitt,jag kan inte andas! så jääävla a-awesome!
Jag grät som en bebis under typ hela avsnittet,stackars Jenna...fyfan jag skulle själv bryta ihop.
I början av Isobel och Katherine's plan ville jag bara slå nån riiiktigt h
Och Isobel's lilla plan då?fan va bra/dålig den var,älskade att hon skyddade Elena och berättade allt för henne om hur hon var som människa,men det var lite hemskt när hon börja brinna och Elena var tvungen att kolla på.
Asså shiit så mycket hände,Klaus har ju typ tagit över Alaric's kropp? och "kidnappat" Katherine!!!!
Och så fick man reda på att Bonnie kommer dö om hon ska döda Klaus,fan asså..alla som Jeremy älskar dör ju? uscha. Ah fyfan vilket bra avsnitt,helt sjukt bra.Längtar som faan till nästa avsnitt.
Jag undrar verkligen vad som kommer hända med Katherine nu,kommer han döda henne?eller ha henne i sin plan?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Jag gör tyvärr inte designer men hon som har gjort min design gör gratis så kika in hennes blogg http://codysimpsonsweden.blogg.se/



Kraam!

2011-04-08 @ 16:24:46
Postat av: fatbardha

japp det gör jag men jag är bäst på headers:D

2011-04-09 @ 01:11:06
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0