Lite saker ni inte visste....

En gång i tiden hade jag en "period" då jag mådde riktigt dåligt psykiskt,jag gick i 6:an tror jag och såg min första riktiga skräckfilm med två polare. När jag såg den var jag livrädd men sen när vi skulle sova märktes det inte av,var nog för att jag var så himla trött så jag somna på direkten.
Natten efter minns jag att jag började känna paniken och jag svettades som fan. Jag minns inte ens hur länge jag sov i pappa&mammas rum och ni kan ju tänka er hur jag kände mig,gick i 6an och sov hos föräldrarna?
Jag kunde inte vara hemma själv,alltid när jag gick till skolan la jag telefonen vid dörren så jag kunde ringa mamma när jag kom hem från skolan och säga att jag gick till mormor,så var jag där tills mamma kom hem.
Jag kunde inte svara i telefonen,jag kände paniken växa i bröstet när vi åkte förbi en brunn. Ahh den tiden var verkligen otroligt hemsk för mig,det var nära att jag fick gå och prata med någon.
Sen vet jag inte vad som hände,jag växte ifrån det och blev inte rädd längre. Visst har filmen lite spår kvar inom mig men inte så att jag blir påverkad. Skulle faktiskt vilja se den igen.
The Ring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0