påskmat

Idag fick vi sovmorgon men jag var ändå nära på att missa bussen,gick upp halv och bussen gick 50 och jag har en bit att gå till bussen,duttig tjej! fick springa som en dåre.
Samhälle fick vi reda på lite saker till provet och testa nåt löjligt spel.
Hade lektion med BM sen då vi fick jobba fritt med vad vi ville i hennes ämne och så snacka vi betygsnack.
Lunch sen och det vart påskbufé,helt okej faktiskt förutom att vi inte fick påskmust,fick saft istället och inge godis förutom mörk choklad som var iof god så kan inte klaga.
Engelska sen och då hade dom andra läxa förutom jag,ganska skönt,annars läste vi en text inför NP och så skriva upp orden man inte kunde i texten och sen fick man slå upp orden.
Vi kom upp på en skit rolig sida där alla ord börja med Cock så vi börja dööögarva!
Sen hade vi ingen omvårdnad så vi fick sluta för dagen,drog hem och gick ut på en promenad med Jasper och sen kolla jag tv.Kom faktiskt nyss hem från att lämna Jasper hos Sofia i stan,han ska till "doktorn" imorrn. Nu ska jag snart pinka och gå&lägga mig,orkar inte sitta vid datan.
choklad i saften.
mästerfotografen! ;D

Hahaha det var de här jag snacka om ovan när vi slog upp bästa sidan. Jag börja dööö garva åt Cockfight,kunde se framför mig hur två killar slås..ja ni vet va jag menar! Och vi börja döögarva,kunde knappt andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0