Tjaa träningsvärk.

Började 10.10 idag,rätt så nice,dock inte nice att vakna av att först ringer mamma och väcker en,somnar om och vaknar av ett sms av Hanna och sen när man halvsover får man sms av Sara,haha kul.
Började dagen med psykologi där vi redovisa och sen fick vi gå lite tidigare,hade gympa och alla var typ heelt döda,vi hade styrka/kondition och jag höll på döö,usch känner att jag kommer ha en feett träningsvärk imorrn. Åt lunch sen och drog sen till Tumba Gymnasium för att hänga med Hanna på hennes lektion och sen gick vi till ica och köpte glass och gick sen på en promenad,var ganska skönt förutom att jag fick skit ont i fötterna. När jag kom hem bestämde jag mig för att vara extra duktig och spinna på cykeln,så sätter på mig mjukisbrallor och fixar musik,så baah är den borta? vart skit chockad,så det blev ingen extra tränning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0