Övningsdag på Huddinge sjukhus.

Idag hade vi jätte lång sovmorgon,började 11.45 men jag gick upp runt halv 6 istället och drog å simma i badhuset,simmade i ungefär en timme och kom hem igen runt 8,åt lunch och låg o läste tills jag behövde göra mig redo för att dra till Jossan. Vi var ju på en övning på Huddinge Sjukhus där vi fick prova på venrpover och lite sånt,ski tråkigt vare,kom inte ens nå "blod" och det var bara kul första gången det funka.
Drog istället och köpte glass med Jossan&Sarah och satt ute i solen,riktigt mysigt!
Fick sluta en timme tidigare och jag drog hem,fotade lite vårbilder och kolla eclipse med syrran.
Ikväll kommer min beeebis hem,åh har saknat honom idag (Kingsleah Tigers Eye)
Var iof igår kväll han åkte till Sofia men ändå (A)
Var på sjuukt bra humör idag,solen var framme och alla verkade så himla glada som gick ute,man kunde ha brillor och så självklart kom Waving Flag upp på mobilen så då kunde jag inte sluta le när jag gick till Jossan.
Sarah&Jag :)
Glass i stora lass!
Söta Sarah e lite galen av sig!
koncentrerad Jossan?
sööta Priyanka!
mongoungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0