Bbq kväll hos jocke.

Sry att jag inte har bloggat något.
Igår kväll drog man hem till Jocke på en Bbq kväll med några härliga pesroner.
Var riktigt trevligt,satt och snacka film,spelade "Jag har aldrig..." och vi som gick sist tog väl bussen som gick halv. 'samåkte' med Sara,Simon och Rasmus.
Kom hem,la mig i sängen och somna diirekt,vaknade runt 10 och tvinga i mig frulle sen gick jag och la mig igen. Vaknade kanske igen runt 2-3 tiden och drog hem till Jocke snabbt eftersom jag glömde min mobil där igår,klantig som man är. Så vi satt och snacka lite skit om gårkvällen och hälde i oss vatten,det behövdes!
När jag kom hem hjälpte jag till med maten och så satt vi ute i solen och käka.
Det är sjukt roligt att Olga och TH är här och bor hos oss,kul att få prata engelska hela tiden.
TH är ju en polare till pappa som jag har växt upp med,han flyttade till Spanien och träffade Olga så dom gifte sig och grejer,så nu är dom i Sverige och hälsar på :)
När jag ätit drog jag hem till Becks,vi kolla one tree hill och drack te,haha det är liksom vår grej.
Sen såg vi npn film också som var sådäär asså. Drog hem sen och nu sitter jag här.
Vet inte om jag ska gå ut och va social med våra gäster eller om jag ska kolla senaste avsnittet av VD?
hmmmm.,....





Snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0