Vampire Diaries- "The Last day"


Veckans avsnitt av Vampire Diaries "The Last Day" var EPIC!
gud det hände grejer all the time,Tyler kom tillbaka och jag tappa andan,daamn va snygg han är!
Hatar fortfarande Matt,ändå han verkar börja va på Caroline's och alla andras sida,frågan är vad Caroline's mamma kommer göra nu? Hatar att människorna ska lägga sig i allt :P
Gillade inte så mkt att Damon gjorde Elena till vampyr,asså kommer hon verkligen bli vampyr nu? blir ju hel knäppt dåju.
Älskar att Alaric och Jenna blev tillsammans igen,insåg att dom är mitt favorit par i serien,efter Caroline&Tyler då som inte ens är tillsammans.
Och det var så sjuukt sorligt när Elena och Stefan sa "farväl" till varandra,usch va jag grät.
Eller när man fick se Damon bli biten av Tyler,asså om han dör nu kommer jag dö! Eller Jenna som blir vampyr nu också,fyfaan asså!
Älskade dessutom Caroline och Tyler's samtal,det ska verkligen vara dem två,bort med Matt!
Tagga till nästa avsnitt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0