Börjar få ångest....

Sista kvällen man kan sitta uppe läänge,skola på Onsdag så imorrn går jag nog och lägger mig runt elva iallafall och kommer förmodligen läsa till tolv,sen kommer jag inte kunna sova pågrund av att man har ju dygnat hela lovet (förutom när man jobbat).
Idag gick jag upp tidigt,gjorde ordning lunch och satte mig i soffan och läste. Sen drog man ner till centrum med Sara för hon skulle göra lite saker där nere så jag föjde med.
Kom hem,läste lite mer,käka middag och gick sen ut på en långpromenad med mamma och hundarna i regnet. Sen gjorde vi kaffe och käka munkar och kolla C.S.I, enligt mig får jag tjocka i mig sånt,det är ju trots allt sommarlov fortfarande,heheh.

lite smått söta och lite snygga sådär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0