fiiinally säsong 1 one tree hill.

Idag gick man upp en normal dag,känns som jag kommer klara det här,eller inte!

Gick upp och käka lunch sen gick man ut på en timmes promenad med Hanna.

Sen drog man hem och tog en dusch och drog hem till Becka sen,vi gick och köpte säsong 1 av One Tree Hill,helt klart min favorit serie.

Älskar när dom gick i high school,basket och cheerleading.

Nathan som är en idiot,muntra Peyton,annorlunda Lucas,uppmärksamhet Brooke.

Vi kollade tills våra magar skrek,så drog hem och käka.

Nu ska jag fixa lite till skoldagen imorrn,wiihuu känner mig så ootroligt taggad för detta!

http://24.media.tumblr.com/tumblr_l96g89hvAy1qb66gko1_400.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0