fredag&Lördag

I Fredags hade jag,Sara och Becka en liten variant av chillkrök,riktigt trevligt blev det med mycket skratt och dräggiga bilder men dånt är livet.
Becka drog hem sen och då börja vi städa upp och var helt döda så vi gick o la oss i sängen och somna till no strings attached. Vakna av hostattack och kunde knappt andas och ögoninflammation,usscha!
Men vi gick upp,käka frulle och låg i soffan princip hela dagen och hade panik för vi ville göra nåt men vi orkade inte,haha helt sjukt.
Till slut fixade oss och bakade lite och hade en mini photoshoot som vi två har ibland ;)
Sen fik vi jäävligt bråttom för vi hade bokat biljetter till nya harry potter filmen och vi hade en halvtimme på oss o käka middag,fixa oss och springa hem till mig och hämta pengar,kaos vart de men vi hann!
Filmen var så jääävla awesome och jag grät som en bebis,kan inte riiiktigt fatta att det är slut nu liksom?
Bilder kommer upp sen när Sara lagt upp bilderna. Och fiesta bilderna kaanske kommer upp imorrn om jag pallar.





Sitter just nu i båten påväg hem från jobbet,slitigt vare idag,men klarade mig just fine!
Nu har jag inte så mkt mer att säga så vi höres senare guys!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0