harry potter and the deathly hallows part 2.



Handling:
Allt har lett fram till detta, den ödesmättade uppgörelsen mellan de goda och onda krafterna i magins värld. Ondskan finns överallt och ingen går längre säker men det kan bli Harry Potter som måste göra den största uppoffringen när han en sista gång ställs mot Lord Voldemort. Slutet är här.

Min Åsikt:
Helt sjukt att det är sista filmen,man har följt hela den här serien sen man var liten snorunge och Harry och hans vänner var jätte små,känns liksom som att man har växt upp med Harry och gänget.
Filmen var iallafall sjukt jävla grym,finns inga ord hur mycket jag älskade den,jag grät,jag skrattade,jag var chockad..ahh den var awesome!
Och jag tycker att Emma och Rupert ska få pris för best kiss på mtv movie awards för den var verkligen så hiiimla fin och så oväntad,alla på bion vart liksom chockade,haha så sött!
Älskade Neville och Ron's morsa i den här filmen,det var liksom power till dom två verkligen.
Gillade Malfoy och Snape i den här filmen också,man har liksom alltid vetat att Malfoy inte vill nåt elakt menat men har blivit tvingad,nutte!
Nej men det var verkligen en blandad känsla när man gick därifrån,man fattade inte riktigt att det va slut nu. Ska luugnt köpa del 1 och 2 sen när dom kommer ut tillsammans!

Med i filmen:
Daniel Radcliffe (Simpsons,December Boys,Harry Potter and the Chamber of Secret)
Rupert Grint (Wild Target,Cherrybomb,Driving Lessons,Harry Potter and the Goblet of Fire)
Emma Watson (The Tale of Despereaux,Ballet Shoes,Harry Potter and the Order of the Phoenix)
Ralph Fiennes (The Reader,The English Patient,Schindler's List,The Constant Gardener)
Alan Rickman (Die Hard,Sweeney Todd,Galaxy Quest,Alice in Wonderland)
Tom Felton (13Hrs,The Disappeared,Anna and the King,The Borrowers)
Helena Bonham Carter (Sweeney Todd,Thost,Alice in Wonderland,Fight Club,The King's Speech)
Jason Isaacs (Peter Pan,Patrioten,Cars 2,Skeletons,Brotherhood)
David Thewlis (Kingdom of Heaven,Dragonheart,The Big Lebowski,Seven Years in Tibet)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0