Hemma i gamla tumba igen!

Ni som inte vet kom ju jag hem igår,kändes riktigt riktigt konstigt att va hemma igen!
Men samtifigt skönt,beställde hem pizza och hade mysigt,somnade såklart direkt i soffan och vakna runt tio på kvällen,satt en stund vid datan innan jag&syrran kolla på Easy A som var as bra!
Idag (söndag) vakna jag till och från,minns att jag vakna av att pappa kom in och sa att han betalt en månad på wow till mig,får ta och spela när jag får tid.
Sen drog vi och shoppa lite på Ikea,fick med mig nya sängkläder och hyllor till mitt rum,såg världens finaste säng också med sänghimmel som var min D R Ö M! när jag var liten men jag fick den aldrig,nu vill jag fan ha den,hahah!
Träffade på Farbror Mattias,Sohna och söta kussen Caleb. Stod och snacka en stund och det var riktigt kul att träffa dem,så sjukt länge sen!
Åkte hem och käka middag framför tv:n,drog hem sen till Sofia och hade filmkväll och lite tjejsnack om typ allt. Nu ska jag nog ta och lägga mig,upp tidigt imorrn och gå till vårdcentalen,uunderbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0