it's kind of a funny story.

IT'S KIND OF A FUNNY STORY


Handling:
Den 16-årige New York-tonåringen Craig känner sig deprimerad och är stressad över all press som han upplever från skolan, sin familj och sina vänner. Han överväger att ta livet av sig men vänder sig istället till akuten och hamnar på en psykiatrisk avdelning för vuxna.

Min Åsikt:
Visste faktiskt inte vad jag skulle tro om den här filmen när jag såg trailern, den verkade bra men ändå ganska tråkig. Men nu när jag såg den ääälskade jag den,inte alls tråkig,utan riktigt rolig och gullig film. Vet inte riktigt mer vad jag ska säga utan att ni borde ta och se den.
Dr. Mahmoud var helt klart bäst,hahah jag dog av garv åt varje scen med honom,speciellt slutet! hahah man bara måååste älska hans dans!♥

Med i filmen:
Keir Gilchrist (United Statesof Tara,Dead Silence,Hungry Hills,Just Peck)
Lauren Graham (Gilmore Girls,Bad Santa,Evan Almighty,Parenthood,Birds of America)
Jim Gaffigan (17 Again,Away We Go,Three Kings,Going the Distance,The Love Guru)
Emma Roberts (Unfabulous,Aquamarine,Hotel For Dogs,Scream 4,Wild Child)
Zach Galifianakis (Due Date,The Hangover,Up in the Air,Dinner for Schmucks,Into the Wild)
Aasif Mandvi (The Proposal,The Last Airbender,Spider-Man 2,Music and Lyrics)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0