Myskväll och shopping!

Tja tja bloggen!
Har haft två helt underbara dagar med min bästis.
Slaggade hos henne igår,käka fruktsallad och kollade Pretty Little Liars och tokgarva som vanligt.
Jag däckade runt 9 för jag var så jäävla trött,stackars Sara,kände mig inte så social,men sen vaknade jag fan till och vi satt uppe jätte länge och snacka om allt möjligt,sen när vi släckte ner var vi jätte rädda för vi inbillade oss om massa läskiga saker,låg och svettades som en gris båda två för vi var så rädda.
Vaknade upp idag,båda lika döda och käka frulle innan vi fixade oss och drog in till stor staden och shoppa.
Fick med mig massa saker hem,samma sak med Sara,kändes inte så kul när vi båda bränt runt 700 kr,menmen!
Bilder kommer sen för snart ska jag se film med syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0