Pretty little liars s02e08

bild tagen av Sarah

Avsnitt 8 "Save the Date" var riktigt riktigt bra som vanligt,alla avsnitten på säsong 2 har varit riktigt spännande hitills,Ian är död och erkännde att det var han som dödade Allison,men så var det -A som fejkade självmordsbrevet! Jag tror Garett och Jenna har något med både Allisons död och någon med A att göra.
Tyckte riktigt synd om Emily i det här avsnittet,fan asså vilken smärta hon måste ha fått. Lite gulligt dock att hennes pappa kom och hälsa på,honom gillar vi!
Aria och Ezra börjar bli liiite tråkiga,visst dom är mitt favorit par men nåt måste hända snart,gå ut med att ni är ihop eller nåt, annars kan hon ju lika gärna gå till ÜBER HETA Jason,gaaash jag är lite kär!
Och att man fick reda på att Allison inte dog på direkten utan hon blev begravd levande var ju bara för hemskt,usch stackars tjej! (hoppas inte det är Jason som döda henne,då dör jag!)
Caleb och Hanna är så hiimla söta ihop också,dom börjar faktiskt tippa över till första plats snart, den där killen som förföljer Caleb är nog ingen polis enligt mig,han är nog nån privatdetektiv eller nåt åt hans riktiga föräldrar.

Lääängtar redan tills andra avsnittet,vill se mer Jason scener!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0