Pretty little liars s02e09


Avsnitt 9 "Picture This" var så grymt bäst! en av mina favoriter tror jag,så mycket hände!
Jenna kommer förmodligen få tillbaka sin syn,hjälp säger jag bara? Känns som det kommer bli värre för tjejerna då och vafan ere med hon,Garett och Jason? fattar nada,ganska iritterande...
Tycker fan synd om Emily den här veckan igen,allt händer ju henne,hoppas verkligen inte det är slut mellan henne och Samara för jag gillar verkligen den bruden.
Och Aria's heta drömmar,mhhhmm säger jag bara! skulle själv inte banga,hehheh.
Och när Spencer och Emily bröt sig in hos Jason och dom hittade foton överallt på Aria och massa saker som gör att det ser ut som att Jason är A...är det så döööör jag!
För då betyder det att min heta snygging kommer försvinna,daamn va jag hoppas att han inte är elak!

Och var jag den ända som grät av Caleb&Hanna scenen? Så himla sorligt,fan om han inte kommer tillbaka,han är ju helt klart en favorit bland killarna. Så himla sött när han sa att han skulle komma tillbaka endast för henne,tänk om man själv fick höra det?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååh pretty little liars, så jävla bra! Såg avsnittet nyss och håller med om allt du skrev, haha.

2011-08-11 @ 01:58:18
URL: http://sandrasfoto.webblogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0