Grattis Fredrik på 20 Årsdagen!


sry guys att jag inte har bloggat något sen igår!
Igår tog jag och mamie en promenad på dagen,sen tog vi en übergod fördrink och fixade oss samtidigt. Sen åkte vi in till söder och kollade upp vart hon skulle till läkaren på måndag. Sen mötte vi upp becka och åkte vidare till Vällingby för att fira min fina syssling Fredrik som fyller 20 år idag (söndag).
Vällingby kändes som andra sidan jordklotet,så sjukt segt att åka kommunalt!
Käkade god mat,träffade as sköna pers,drack gott och hade mysigt hela kvällen. Hemfärden var ju inte lika kul direkt,åkte därifrån runt elva tiden och kom hem halv 1,uunderbart!

Idag har jag varit en duktig chey,gått på långpromenad med mamma och hundarna,släppt dom så dom fick springa av sig och sen gå hem igen.
Sen storstäda jag hela övervåningen,damsög,plockade bort allt skräp och dammade. Så nu är jag helt slut.
Skola imorrn,as taggad på att sluta 16.40!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0