Vårtbitare är fan viidriga!

Vaknade inatt av att något gick i mitt hår mot pannan så jag vakna till som fan och slog bort va de nu va med handen,så lyser jag med mobilen på kudden och där sitter en sån där jävla vårtbitare,ni kan inte fatta paniken jag fick och en liten chock fick jag också så jag stod där ensam i mörkret och funderade på vem jag skulle ringa, så kom jag på att klockan var ju strax efter 1 på natten så jag tog endast mitt täcke och gick in till mormor och erik o la mig på deras soffa,oskönt som fan men häldre det liksom!
Idag har jag jobbat,lite små segt när man är sjuk,men det är sista dagarna så det är bara att stå ut.
Kom hem runt 6 tiden,duschade och tog ut hundarna på en promenad och sen blev dte käk framför en dokumentär om Elvis (mormors man sen hon ar liten).
Nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på falling skies ;)

jupp en sån här jäkel hade jag i håret inatt,ni kan ju tänka er paniken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0