You'll never know how many bridges you'll burn.

If you can't stand the pressure,Stay the fuck out of my way!
Idag var man ledig från jobbet, hur underbart som helst, fick inte världens sovmorgon dock eftersom jag skulle till tandläkarn och spänna+ träffa min nya tandläkare, kändes lite sorligt att säga hejdå till honom efter ca 2år nu? Fick reda på att jag får ta ut skiten i Mars,looovely.
Tagga hem och käka lite lunch och tog en långpromenad med hundarna, det var ju minst sagt lätt när det var isbana hela vägen. Sen kom farmor och hämta upp mig, vi drog till Ikea och handla lite, köpte en klädställning och fick med mig hem lite saker till rummet också.
Sen har jag monterat upp skiten som tog en evighet, sen kom Elin över också och snacka lite.
Imorgon börjar jag 13.00 och slutar 21.30 (sent!) så ska nog lägga mig nu och läsa. chio!

Kommentarer
Postat av: Martina

Du borde inte få kalla dig bloggare ;( puss

2011-12-11 @ 01:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0