Hockey i ishuset.

Bloggade ju lite i skolan igår,hade ju psykologi och sen idrott där vi bara hade teori,inte kul. Vi fick en uppgift som vi minst måste få G i annars får man inget betyg i idrott,lite press på sig eller?:S
Men vi ska typ göra ett träningsschema som vi ska utföra i 8-12 veckor,det ska vara klart i December men ska nog börja redan nu så jag har det klart,funderar på att vänta tills sommarn så att jag kan ha simning på mitt schema. Seen när dom här veckorna har gått ska man göra ett test och se om man har fått bättre kondition. Alltså jag tycker det ska bli kul fast ändå inte,höhö.
Sen åt jag och Jossan lunch och det vart nån köttfärsröra med pasta,det var faktiskt skit gott. Dessutom fick man taco chips och sån där cheesedipp till,så jag och Jossan tog en tallrik med bara det och dela på,tjocckisar! Drog hem,tog en dusch och somna på soffan,vaknade runt fem tiden igen och gick upp för att göra mig klar,drog till ishuset och kolla hockey med Johanna,det var riktigt kul faktiskt. När jag kom hem åt jag min middag och sen la jag mig i sängen och kolla på Letters to juliet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0