letters to juliet

Letters2Juliet1 Letters To Juliet 2010 DvdRip XviD Noir


Handling:
Sophie, en ung amerikansk kvinna, hittar ett obesvarat brev ”Till Julia” under sin semester i Romeo & Julias hemstad Verona i Italien. Det brevet är bara ett av tusentals brev som skickas till den fiktiva älskarens gård och som normalt besvaras av ”Julias sekreterare”. Nu beger sig Sophie ut för att finna de älskande som brevet hon hittat handlar om.
Min Åsikt:
Inte alls så bra som jag trodde,första gången jag såg den på trailern tänkte jag "wow typ nya Notebook?" men så var det verkligen inte,visst det är en söt film och gullig historia men njaa det hände knappt nåt och den var långtråkig. Tråkigt för jag gillar verkligen Amanda Seyfried.
Betyg:3/5

Med i filmen:
Amanda Seyfried (Mean Girls,Dear John,Chloe,Jennifer's Body,Mamma Mia!)
Christopher Egan (Resident Evil:Extinction,Eragon,Crush)
Vanessa Redgrave (Mission: Impossible,Deep Impact)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0