Stockholms skärgård.

Den här helgen har varit perfekt,komma bort från allt och alla.
Åkte ju till landet i stockholms skärgård i fredags och Erik kom och hämta oss med skotern. Det var riktigt mysigt att åka i skogen och på isen när det var mörkt ute. När vi kom hem satte jag mig framför brasan och myste,för jag frös som fan om kinderna. Sen åt vi middag och satt och snacka och kolla lite på let's dance.
Och i lördags gick vi upp,åt frulle och stack ut på isen med massa människor,asså det finns inget bättre!
Vi fiskade och sen åkte vi lite längre bort och grilla fisken fast jag åt korv.
Jag,Sofia och Felicia klättrade i bergen och gick runt lite. Sen när solen började gå ner frös alla så vi drog hem till Bjurfors och runt 6-7 tiden åkte vi hem och börja på middan,kokt fisk och pressad potatis med smält smör,muuums! sen käka vi efterrätt och snacka.
Och så idag gjorde vi inte så mycket,jag och mamma gick på promenad med hundarna på isen,det är verkligen skit coolt att gå på isen,mitt ute i havet,loove it!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0