"The Descent"

bild tagen av Sarah

Finally är bästa serien Vampire Diaries tillbaka,sooom man har längtat!
Avsnittet "The Descent" var riiktigt spännande men också jävligt sorligt,satt och grät med Damon där. Rose är ju nu borta,är både glad och inte glad över detta,Damon brydde sig veerkligen om henne,det märkte man ju ändå han VÄGRAR erkänna detta.
Men jag vart ändå besviken på honom i slutet när han dödar den där tjejen,skärp till dig förfan!
Sen hatar jag b o k s t a v l i g e n Jules,nu drar hon in Tyler i sin lilla pakt och han kommer vara emot Caroline nu,daaamn! Men att det är fler vargar/varulvar påväg känns lite scary,fast ändå coolt. Hoppas dom är snygga som Tyler. Som ni kanske fattar så tycker jag att Caroline ska va med Tyler och inte Matt.
Sen är jag jävligt anti mot det här med Elena och Stefan,dom är verkligen urlöjliga tillsammans.

Kommentarer
Postat av: sarah

no offense, men vore gulligt att nästa gång du lånar bilden jag har krigat för att få ihop i photoshop till TVD avsnitten, om du skriver att du lånat den från mig :) du behöver absolut inte länka :) vore schysst bara, inget måste men ändå :)

2011-02-06 @ 00:58:39
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0