vintertider är härliga...eller?

Seg dag alltså,ställde klockan på 07.30,vakna av massa sms av Jossan,Martina och Sara.
Tydligen var alla bussar inställda i botkyrka så man kunde inte ta sig till skolan eller till sydpoolen som vi skulle åkt till idag. Lite surt,var ganska taggad att bada och sen käka donken med tjejerna,meeen vädret tyckte inte det samma som jag. Så vi bestämde oss för att stanna hemma,vaknade runt 11 igen och såg att jag hade fått ett sms från vklass där det stod att friluftsdagen var inställd pågrund av vädret.
Gick upp runt tolv tiden och fixa lite lurre och kolla ellens show och läste,skulle egentligen till tc med mammsen men jag ooorkade verkligen inte gå ner och alla bussar gick inte.
Fan jag var lite shopping sugen. Hoppas hon har nåt hem till mig,heeeeh.
Annars har jag inte gjort mkt,damsugit och torkat golven,owweii cheyen kan om hon vill!
Ikväll vete fan va som händer,maaybe va med johanna om hon pallar,eller om jag pallar,vii får liksom se.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0