Andra praktikdagen.

halloj bloggen!
idag var det ju andra dagen på praktiken,det var lite roligare idag än igår,men det var ju för att idag jobbade jag dag och igår jobbade jag kväll,på kvällarna finns det inte så mycket att göra.
Jag var med om en svinäcklig sak idag,jag kände efteråt att jag höll på spy,fick såna där kväljningar ocg kände mig lite groggy. Behöver ju inte skriva va det var för då kommer jag äckla er bara,men jag fick va med och lägga om sår idag och dom var inte så fräääscha.
Jobbade till halv 2 idag,ganska nice att jag har samma tider som min handledare,hon är föresten toppen.
Usch jag är sjukt trött nu och hungrig. Ska ta en dusch så byyebyee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0