Back efter 3månader.

idag har jag absolut inte gjort ett skiiit,älskar såna dagar.
Vaknade runt 10 men somna om och gick upp 14.10,whuu!
satte mig dirrekt vid pappas data och spela....wooow,haha har äntligen fått spela för pappa efter typ 2månader? snäll han är vaah? nej men det var lite nice,allt är så jävla förändrat,loggades in i nåt konstigt rum och det visades sig vara banken i sw,hahah jag var helt lost.
Sen har inte jag gjort så mycket idag,har hjälpt till med middan. Har gjort min extremt goda sallad,bara för att jag är bäst på att göra fina och goda sallader *tummen upp*
neej men nu ska jag sätta mig i soffan med mina päron och kolla tv,vara lite social ;) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0