DEEET ÄR 2011 FÖÖHFAN!

har inte haft tid att blogga alls i helgen,ni vet nyårsafton och allt har ju varit.
I fredas åt jag först nyårs middag hemma hos Sara med hennes familj och några från hennes släkt.
Fast vi hann bara äta potatisen för sen skulle vi dra hem till jocke på feest. Typ alla kom samtidigt som oss för alla satt på samma buss.
Festen var jävligt lyckad och alla var skit roliga. Vid tolvslaget smällde vi massa fyverkerier och jocke fick var min tolvslaget puss. Vi kom hem runt halv 4 och jag var helt jävla död,gick hem gjorde vi också. Somnade så fort jag la mig i sängen och sen vaknade jag och martina runt 10-12 tiden och då gick vi upp,åt frukost fast jag gick o la mig igen,sen när jag kom hem la jag mig i pappa och mammas säng och sov minst i fyra timmar,var så sjukt jävla trött. Sen runt 6 kom Johanna hit och vi ladda upp alla bilder från nyår och garva lite åt alla "fina" bilder. Sen kom Sara och Jocke över och då kolla vi film,eden lake som nog är den äckligaste filmen någonsin. Sen gick jocke och johanna hem och då tagga jag&sara hem till henne och sov där,vi vart skiiit hungriga mitt i natten så vi gick ner till köket och åt värsta jävla buffén. Sen gick vi och la oss och kolla på vd. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0