Det här är till dig Josefine.


Bild 1.Jossan i skolan då hon fyllde 17år.
Bild 2.Jag och Jossan på Twilight Night (eller?)
Bild 3.En extremt söt bild som jag tog från hennes fb
Bild 4.Jossan är mitt fishhead,heeh.♥


Ja den här bruden,hon är liiite crazy men en sån kompis passar mig perfa.
Hon är rolig,knäpp,söt,snäll,fin på alla sätt,finns alltid där. Sen har hon extremt bra musiksmak meeeen det är bara för att hon gillar samma typ av musik som jag gör,för vi är aweeeesooome.
Lite roligt tycker jag att vår lärare tycker vi är lika,hahah i don't get it? bah för att vi är brunetter och har nästan samma typ av stil? hahaha aja vår lärare är som hon är.
Fast vi har faktiskt nästan exakt samma stil,baara näästan. Lite såhär slapp/street stil eller vafan man kallar det. Kommer igår en dag då vi kom båda i converse(röda dessutom),jeans/leggins och randig tröja.
Alla trodde vi hade planerat det,höööh.
Bästa dagen med Jossan var helt klart då vi såg Paramore året 2009,när vi gick hem till henne efter skolan och tagga på paramore låtar och fixade. Och när vi stod där i kylan och vänta på att få komma in,sen när det sattes igång,uuuh vilken känsla! Att stå där och se sitt favorit band live,man får en jäävlans kick. Och dagen efter när vi skulle till skolan och vi var heeelt dööödens,usch.
Hahahah eller när vi åkte in kl.2 på natten till stan,fyfan va stört!!!
Om ni undrar varför jag skriver om Josefine Stork så är det för att hon bad om det och jag gör gäärna va hon ber om,för hon betyder. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0