Emot vargslakten.


Jag blir så jääääävla arg när jag läser om det här men vargslakten som hålls på nu.
Ni jägare äcklar mig så jävla mycket,ni får tycka och säga vad ni vill,men fyfan va jag hatar er. Att ni kan hata ett djur såhär mycket? Det är för mig oförbegripligt. Och att ni kommer och säger att "vargen döda min hund" och blabla...fan vilken ursäkt? ni vet själva hur stor risken är att ta med sig hunden ut på jakt,så det är er själva ni ska skylla på,vargen gör bara allt för att beskydda sig själv och flocken,skulle inte ni göra samma?- Det kallas överlevnad.
Och det här med ett viss antal jägaren får skjuta,jag slår vad om att ni har gått över den gränsen redan för länge sen för ni skiiter i vad dom säger.
Och så den här första hannen som blev skjuten,täänk om just den hannen var vargflockens ledare? alfahannen i flocken,hur fan ska dom andra överleva när dom inte har en ledare som kan leda?
Nej ni människor är verkligen hemska och ni äcklar mig.

Kommentarer
Postat av: martina

sv; haha hmm, serien handlar om 5 tjejer, en av dom försvinner/dör och nått år senare så får resterande 4 tjejer massa hemliga brev osv av någon som kallar sig "A". och ja, svårt att förklara, men definitivt värd att kolla på :)



här är en trailer om du vill se: http://www.youtube.com/watch?v=fBJbHranLaQ

2011-01-16 @ 15:20:34
URL: http://martinajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0