GZ becks/Jorit på 18års dagen.

(mitt face är muppigt,men skiiit samma!)
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1143.snc4/148589_10150116372183012_787453011_7618648_3668267_n.jpg
Idag fyller min "lilla" tjej 18 jävla år! ussch va tiden går sjukt snabbt.
Jag har känt den här tjejen i sååå många år. Och många minnen har vi tillsammans,för många att kunna minnas alla. Men jag är så sjuuukt glad över att ha dig som vän hjärtat,du betyder obeskrivligt mycket,du finns där för mig,jag kan alltid räkna med dig,alltid när jag behövt hjälp med något,problem så har du alltid hjälpt mig att komma upp på fötterna igen,och det är så en äkta vän ska vara. Vi har alltid kul tillsammans,vi har exaakt samma humor. Jag vet inte ens hur många namn vi har till varandra? Jorit,Kurtis,banan,chokladsås....amen gud!
Jag älskar sig Rebecka Saadou Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0