Jagad.


Handling:
Tänk dig att rektorn i din skola slår sig ihop med världens vackraste man. Tyvärr är han också gränslöst ond, något han visar sig ha gemensamt med din rektor. Och det är bara du som kan hindra dem från att ta över världen.
De dåliga nyheterna är att Neferet inte ens försöker låtsas vara på den goda sidan längre. Hon har lyckats väcka en fallen ängel, Kalona, till liv. Tillsammans har de stora planer på att visa människorna vem som bestämmer.
Kalona är både ytterst skrämmande och ytterst attraktiv, helt förtrollande faktiskt. De flesta i Nattens hus blir fascinerade av honom, bara några få är skeptiska. Bland de skeptiska finns Zoey och hon upptäcker att det är svårt att övertyga de andra. Hur kan någon som är så vacker som Kalona vara så ond?
Min Åsikt:
äälskaar den här serien grooovt,asså den var så spännande i slutet att jag knappt kunde läsa mer och tanken på att det kommer en till i feb gör mig gaalen! vill bara läsa mer och vad som kommer att hända. Fast helt ärligt börjar jag gilla Zoey mindre och mindre för varje bok,åtminstonde när det gäller beslut om killar. Men jag tycker ni borde läsa den här serien,den är annorlunda men gryym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0