Ledig medans ingen annan är.

Idag gick jag upp lite tidigare än halv 10,det går framåt,imorrn ska jag upp halv 7 som jag brukar gå upp bara för att jag måste vänja mig. Börjar kl.4 på Onsdag,ganska nice.
Har inte gjort så mycket,käka lurre när jag gick upp,sen har jag lyssnat på musik på mtv,kollat film som var skit bra och så har jag rensat mamma och pappas pengburk,behöver ju tior till min samling,thihi.
Sen har jag suttit och skrivit lite dikter,det är så sjukt skönt att få skriva av sig,sina känslor,tankar som man inte vågar säga till någon annan än sig själv.
Så jaa det har jag gjort idag,ikväll får vi gäster på middag,trevligt trevligt.
Haar ni sett nya videon med Mohombi och Akon? -så jävla bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0