Tandläkaren.Jobbat.Ny tv.

sry att jag inte har bloggat ett skit idag men det är så att jag ställde klockan på tio men gick inte upp förns 12 tiden och då kom jag fan på att jag skulle till tandläkaren idag 13.30,så hade en halvtimme på mig att käka frulle/lunch och fixa mig och spriinga till bussen. Idag tog han ut den där saken i gommen som jag haft i ett år nu,känns as wierd nu måste jag säga!
Drog hem sen och fixade mig för jobbet,ganska segt att jobba kvällar,men jag vänjer mig...imorrn är jag ledig så det är nice ändå. Inget speciellt hände på jobbet idag,dom gamla satt vid middagen och kommentera hur vackra ögon jag har och det är en "gudsgåva" och jag vet inte vad mer dom sa,hahaha. Vart skit generad.
När jag kom hem hade vi fått hem våran nya tv,den är eeenoorm,ska visa bild sen när jag lagt in bilderna från kameran. Sen har jag inte gjort så mycket mer,umgåtts med familjen och så...nu ska jag lägga mig och kolla film,tjhaadå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0