Transformers 3: Dark of the moon



Handling:
Då Decepticons såg ut att förlora kriget mot Autobots skickade de ett skepp mot jorden med ett innehåll som skulle rädda deras ras. De amerikanska astronauter som upptäckte det kraschade skeppet på månen tystade ner händelsen i vad de trodde var mänsklighetens intresse. Men när hemligheten läcker ut vaknar den slumrande fienden och kriget mellan Autobots och Decepticons kan plötsligt få en helt annan utgång.

Min Åsikt:
A-AWESOME film alltså! hur gryyym som helst,finns inte ens ord som förklarar hur mycket jag älskade den! Visst handlingen kanske var lika bra som dom andra filmerna men ändå,den här var mer mörk än dom andra två och det var så sjukt mycket mer action i den här filmen.
Det var väl 1-2 gånger jag fällde några tårar,hahah!
Bumblebee är helt klart min favorit i hela filmen,så sjukt sööt. Och hans vänskap med Sam är ju helst sjukt fin♥
Saknade dock Megan Fox som faaaan i filmen,hon var en del som gjorde filmerna så jävla bra,den nya bruden passade inte ens in i filmen,bra skådespelerska var hon inte heller,nej fy henne gillade vi inte alls.
Ett plus i kanten var helt klart Iridescent med Linkin Park,varje gång den kom i filmen fick jag gåshud som fan och ville bah sjunga med i texten,big love till mitt favorit band!♥

Med i filmen:
Shia LaBeouf
(Eagle Eye,Disturbia,Transformers,Wall Street: Money Never Sleeps)
John Turturro (Transformers,Barton Fink,The Taking of Pelham 1 2 3,What Just Happened)
Josh Duhamel (Las Vegas,Life As We Know It,Transformers,When In Rome)
Tyrese Gibson (Fast and the Furious,Four Brothers,The Take,Death Race,Transformers)
Rosie Huntington-Whiteley (Victoria Secret Model....)
Patrick Dempsey (Sweet Home Alabama,Grey's Anatomy,Made of Honor)
John Malkovich (Jonah Hex,Red,Burn After Reading,The Messenger)
Julie White (Transformers,The Nanny Diaries,War of the Worlds)
Alan Tudyk (I, Robot,Serenity,3: 10 to Yuma,Dodgeball)
Ken Jeong (Hangover,Knocked Up,Role Models,Vampires Sucks)
Kevin Dunn (Godzilla,Transformers,Vicky Cristina Barcelona)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0