the last couple of days...

Hej bloggen,long time ago!
har gjort massa kul som jag nu ska dela med mig av,woop woop.
Såg nyss klart en skräckis med kevin,rebecka och felicia,vikken jävla cp film alltså,bloggar om den senare.
I söndags (9 Juli) åkte vi till Sandhamn och hade en mysig heldag där,käka glass,badade på fina sand stranden och käka lunch och gick runt i butiker. Åkte hem sen och åt god middag.
I Måndags jobbade jag all day och jag var så jävla trött sen,hoppade i badet på direkten med Sofia,Felicia och Rebban, vet inte huur länge vi låg i och fjanta oss,men sånt är ju kul liksom! :)

I Tisdags vare ännu jobbigare fan för då åkte vi hemifrån runt 05.30 och kom hem runt 8 på kvällen,heeelt slut! Det var tydligen nåt fel där vi skulle lämna av alla sopor så vi var tvungna att vänta där i två jävla timmar,lite surt. Men annars vare chill,satt ute hela dagen på båten och sola,svulla i oss glass,godis och läsk.

Och i Onsdags fick man ju inte heller någon sovmorgon för då skulle vi upp kl.7 för att dra in till stan och gå på Grönan. Drog hem först för att lämna av alla grejer och hämta pengar,käka lurre på donken innan vi åkte vidare till grönan,hade riktigt jävla kul och vi åkte nya twister först och heeeelvete va rolig den var,men damn va läskig den var,första var läskigast när man stupade rakt ner,hahah.
Men det var en riktig lyckad dag,åkte till och med tilt för andra gången som jag sagt till mig själv att aldrig åka igen eftersom jag fick värsta paniken första gången,fick ännu mer panik andra gången.
Åkte hem runt 8 tiden,kom hem och käka pizza till middag och sen vart det film innan vi la oss.

I Torsdags åkte vi tillbaka till landet,skönt att komma ut igen. Idag (fredag) har vi inte gjort mkt alls,har mest läst och degat hela dagen. Käka min favoritmat som är lasange med rose vin och efterrätt blev chokladpudding.

CIAO!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0