limitless

http://pontusbio.se/wp-content/uploads/2011/05/limitless_poster-535x792.jpg


Handling:
En dag springer författaren Eddie på en gammal vän som förser honom med en topphemlig drog och drogen visar sig snart förändra hans liv fullständigt. Drogen tillåter nämligen Eddie att använda 100% av sin hjärna och han blir den perfekta versionen av sig själv. Hans förbättrade förmågor lockar dock snart till sig fiender och han börjar känna sig förföljd. Han tvingas undersöka varifrån drogen kommer allt medan en grupp mördare följer varje steg han tar.

Min Åsikt:

Jag hade ju inga förväntningar på den här filmen eftersom folk har sagt att den inte var så bra och långtråkig. Men jag kollade ändå liksom.
Och enligt både mig,min kusin och syster var den faktiskt riktigt riktigt bra. Kanske inte världens bästa film som jag sett men den var bra och alla borde testa se den också.
Och en action film med Bradley Cooper är ju inte heller fel.

Med i filmen:
Bradley Cooper (The Hangover 1&2,The A-team,Valentine's Day,Wedding Crashers,Yes Man)
Robert De Niro (Hide and Seek,Goodfellas,Taxi Driver,Stardust,Stone,Meet the Fockers)
Abbie Cornish (Sucker Punch,Candy,Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole)
Andrew Howard (I Spit on Your Grave,Transformers: Revenge of the Fallen,Revolver)
Johnny Whitworth (3:10 to Yuma,Gamer,Empire Records)
Tomas Arana (Gladiator,The Bourne Supremacy,L.A. Confidential,The Roommate)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0