Linkin Park 14/6-2011 <3

Kom typ nyss hem från konserten,har hunnit käkat middag och chillat lite vid datan.
Den här dagen,finns så jävla många ord hur bäst det var,helt sjukt!
Åkte in runt 2 tiden till Globen med Sonny och Daniel,satte oss vid donken och chilla hela dagen,fett ovärt att vi åkte in så tidigt,vi trängde oss ju ändå i kön och kom in lagom snabbt.
Dock fick jag och Sonny springa till andra ingången och lämna min jävla kamera,sjukt dåligt!
Vid den tiden hade Sara och Daniel redan kommit in och satt vid scenen och vi fick inte komma in till dem,men det var fan nice att jag va tjej för då fick vi komma in,fejkade bara några tårar och lite "åhhh jag vill ju va med Sara" Jupp vakten fick en kram och tyckte jag var sjuk i huvudet. HEH!
Fick två olika gäng bredvid mig och jag trodde jag skulle dö,ena gänget stod och snacka typ star wars innan allt börja och ena killen var dyyyngsur i svett,överdriver faktiskt inte,helt sjukt! Min tröja vart liksom blöt av hans...Andra gänget var ju helt dumma i huvudet,stod och knuffades och var allmänt jobbiga.
Förbandet var okej,typ två låtar va bra,lite coolt att dom va två!
Sen fick vi vänta en halvtimme om inte mer på LP och det var heeeelt sjukt när dom kom ut på scenen,går  nästan inte att förklara såhär,men gaaalet vare!
Och när dom spela Given Up och ni vet den där cirkeln där alla springer runt i? Jaa den hamna jag nästan i,men tack vare Sonny som drog tillbaka mig för annars hade jag legat på sjukhustet vid den här tiden.
Men ja,Linkin Park var heeelt sjukt bra och trots att svettet rann som jag vet inte vad,fötterna är helt döda och likaså min rygg och röst så vare helt klart värt det!
Kan inte riktigt fatta att JAG har sett LINKIN PARK?!??!?!? att jag har sett CHESTER BENNIGTON PÅ RIKTIGT!!!! nej det är fan helt sjukt.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0