midsommarafton.jobba.

tjaa!
har ju varit på landet så har inte haft tillgång till data. Hela helgen har varit hur awesome som helst, så sjukt kul att träffa alla igen (Johan,Th,Fernando,Kerstin,Olga,Magnusson,Faster).
På midsommarafton käka vi god lunch och hade trevligt,sen drog vi alla till midsommarstången i byn och hade trevligt. Grillat sen på kvällen och dans sen till typ 3 på natten.
Dagen efter åkte vi ut med båten så att Olga skulle få se mer av skärgården,riktigt mysigt vare,tårta till frulle för mig oxå.
Ahh och sen när alla drog hem i Söndags vare bara jag och kevin kvar,kändes lite konstigt faktiskt. Åkte till stavsnäs och köpte kebab som vi sen åt hemma.
Igår gick man upp 05.30 och åkte ut på havet och jobba till kl.6 på kvällen,var heeelt slut.
Idag vare samma sak men jag var bara med på morgonen eftersom jag skulle hem till gamla tumba. Ikväll blire bio,taggggaa!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0